Goede doelenteam 5 voor 12 geeft november kleur!

• 29 oktober 2020
  • 1ste jaar

Ons goede doelenteam 5 voor 12 zal verzoeknummertjes draaien onder de middagpauze. Met €1 steun je Rode Neuzendag!

Ook dit jaar is er weer een goede doelenteam in onze 1ste graad, deze editie draagt de naam ‘5 voor 12’: twaalf leerlingen die het de hoogste tijd vinden om in actie te schieten! Ze zullen ook dit jaar geld inzamelen voor goede doelen met allerlei toffe projecten. Rode Neuzendag staat als eerste op het programma: psychisch welbevinden is nu meer dan ooit van levensbelang. Dit jaar staat muziek als rode draad centraal, want muziek is voor veel jongeren een uitlaatklep.

5 voor 12 zal muziek draaien op school tijdens de middagpauze van de 1ste graad. Voor €1,00 kunnen leerlingen een liedje aanvragen en zo een schenking doen aan Rode Neuzendag.

De liedjes worden op maandag- en vrijdagmiddagen tijdens de ganse maand november gespeeld op de speelplaats vooraan.

Even terugblikken op Rode Neuzendag 2019? Hieronder vind je een link naar het fotoalbum: het toenmalig goede doelenteam Sweet 6 Team organiseerde toen ook allerlei leuke activiteiten!