De Stoel met Seminarie Sport

• 2 februari 2021

Wie vindt als eerste de stoel? Een les seminarie sport, net even anders!

De lessen LO en Sport in de huidige omstandigheden halen de creatiefste kant in onze leraren naar boven.
Zo speelden de leerlingen van 5 seminarie sport het spel ‘De Stoel’ (naar het gelijkaardige spel in het één-programma ‘1000 zonnen’). De 7 leerlingen kregen om 14u05 een berichtje op SS met een foto van de stoel op een onbekende locatie. Ook moesten ze een voorwerp meenemen, namelijk een koffietas. De leerling die als eerste in de stoel zat met de koffietas, was gewonnen. Om 14u22 kwam Rune Cuyt (5WEWA) als eerste aan. De andere leerlingen volgden nadien. Omdat het de laatste les was, werden de leerlingen nog beloond met een warme chocomelk uit hun eigen koffietas weliswaar. Een mooie afsluiter van het halve jaar seminarie sport!