Creatieve tentoonstelling

• 16 februari 2023

Dat er in College Hagelstein heel wat getalenteerde leerlingen zijn, is een open deur intrappen. We willen jullie graag kennis laten maken met het creatieve talent van onze vierdejaars. Deze week loopt er in het openleercentrum in de kerk een tentoonstelling met de creatieve werkjes die de vierdejaars maakten naar aanleiding van een boek dat […]

Dat er in College Hagelstein heel wat getalenteerde leerlingen zijn, is een open deur intrappen. We willen jullie graag kennis laten maken met het creatieve talent van onze vierdejaars. Deze week loopt er in het openleercentrum in de kerk een tentoonstelling met de creatieve werkjes die de vierdejaars maakten naar aanleiding van een boek dat ze lazen, nl. ‘De hondeneters’ van Marita De Sterck.