Hagelstein Helpt

• 9 oktober 2023

Hagelstein helpt haar leraren dhr. Sonveaux en mevr. Bruyninckx. Zij zagen hun net gerenoveerde huis in vlammen opgaan. Steun jij mee?

Op woensdag 4 oktober 2023 brak er brand uit op de Berlaarbaan in Sint-Katelijne-Waver. Er werden 2 huizen zwaar getroffen, waaronder het net gerenoveerde huis van twee leraren van onze school, mevr. Carolien Bruyninckx en dhr. Michael Sonveaux en hun zoontje. Hun huis is onbewoonbaar verklaard.

College Hagelstein is een solidaire en warme school. Wij zetten vanuit de school op vrijdag 20 en zaterdag 21 oktober heel wat solidariteitsacties op. Alle opbrengst gaat rechtstreeks naar het getroffen gezin. Doe mee en steun het gezin Sonveaux-Bruyninckx!

Wat doen we?

Op vrijdag 20 oktober komt MNM langs in het kader van de Strafste School. Leerlingen zullen zelf allerlei solidariteitsacties organiseren. Klassen kunnen o.a. meedoen aan een bake-offwedstrijd. De taarten/cakes zullen tijdens de Quiz verkocht worden t.v.v. Hagelstein Helpt.