RSV-dag 3de jaar

• 19 januari 2021

De RSV-dag (of kortweg ‘relatiedag’) voor de 3de jaars komt eraan.

Op dinsdag 19 januari is het RSV-dag voor onze derdejaars. RSV staat voor relationele en seksuele vorming. We vinden het belangrijk om onze leerlingen hierin te begeleiden, ondanks de coronapandemie. Onderwerpen zoals sexting, homoseksualiteit, gezondheid en reageren op seksueel gedrag komen aan bod in de vorm van o.a. een stellingenspel, een documentaire en een lezing van gynaecologe Dr. Dufraimont.

Het programma werd aangepast aan de coronamaatregelen en de activiteiten gaan allemaal door in het eigen vaste klaslokaal

Omwille van deze activiteit vindt er een eenmalige wissel plaats voor contactonderwijs tussen het 3de en 4de jaar:

• Het 3de jaar komt deze week naar school op dinsdag 19/1 en vrijdag 21/1 (woensdag is het pedagogische studiedag en blijven de leerlingen thuis).
  • Het 4de jaar komt deze week naar school op maandag 18/1 en donderdag 20/1.