Welkom terug!

• Dinsdag 1 september 2020

Van harte welkom aan onze kersverse eerstejaars en instromende leerlingen en een extra warm ‘welkom terug’ aan al onze leerlingen van 2 tot en met 6. Ieder jaar kijkt het College Hagelsteinteam uit naar 1 september, maar deze editie is toch wel héél bijzonder.

Wij hebben jullie gemist en we kijken ernaar uit om veilig en vol enthousiasme een nieuw schooljaar met jullie te beginnen!

Wanneer word ik verwacht op school?

• 1ste jaar: 08.40 – 15.45 uur (speelplaats vooraan)
  • 2de jaar: 09.30 – 12.15 uur (speelplaats vooraan)
  • 3de jaar: 09.30 – 12.15 uur (speelplaats achteraan)
  • 4de jaar: 10.30 – 13.15 uur (speelplaats vooraan)
  • 5de jaar: 10.30 – 13.15 uur (speelplaats achteraan)
  • 6de jaar: 13.00 – 15.45 uur (speelplaats achteraan)

Wat staat er op het programma?

• Voor onze eerstejaars is er een onthaaldag. Je maakt kennis met de school, je nieuwe klas en je klasleraren. Breng zeker een lunchpakket mee. Vergeet ook je mondmasker niet!
  • De leerlingen van het 2de tot en met het 6de jaar maken ook kennis met hun (nieuwe) klas en klassenleraren. Er zal voor elke leerling een boekenpakket klaarliggen in de klas. Breng een stevige draagtas/rugzak mee om de boeken mee naar huis te kunnen nemen. Ook hier: een mondmasker is verplicht.

Wat moet ik allemaal weten om veilig naar school te kunnen gaan?

Je vindt alle afspraken, praktische informatie en maatregelen hier terug.

Je kan de volledige brief ook downloaden in pdf-vorm: