1ste jaar

Bestel nu je ontbijt!

16 januari 2023

Onthaaldagen Merkenveld

De eerstejaars zijn vertrokken naar Merkenveld. Er staan tal van activiteiten op het programma om elkaar wat beter te leren kennen.

8 september 2022

Veilig naar school

Op de vooravond van het nieuwe schooljaar konden onze eerstejaars al eens een veilige fietsroute uitproberen. Ook de boeken mochten ze al komen ophalen.

1 september 2022

Onthaaldagen Merkenveld

De eerstejaars brachten 3 dagen door in Merkenveld, waar zij elkaar en hun leerkrachten beter leerden kennen. Op het programma stond poëzie in de natuur, teambuilding, een laddercompetitie, een dagje zee en nog veel meer.

12 september 2021

Sportdag

De eerste week op college Hagelstein werd sportief afgesloten voor al onze leerlingen. Het zonnetje was er ook bij en iedereen heeft zich goed uitgeleefd!

4 september 2021

Fotozoektocht

Om de school wat beter te leren kennen, gingen onze eerstejaars donderdag op fotozoektocht.

3 september 2021

Begeleide fietstocht

Onze nieuwe eerstejaars konden onder begeleiding al eens oefenen op een veilige route naar school. Als beloning kregen ze op school een lekkere traktatie.

2 september 2021

Welkom eerstejaars

We verwelkomen graag onze nieuwe lichting eerstejaars op College Hagelstein. Deze week en volgende week staan er nog heel wat leuke activiteiten voor hen gepland. Veel succes, allemaal!

Resultaten Run for Eseohe

We maken graag de resultaten en winnaars van de Run for Eseohe uitdaging bekend!

25 mei 2021

Sportdag 1ste jaar

Onze eerstejaars hebben zich geamuseerd tijdens hun sportdag op school.

20 mei 2021
Bekijk oudere berichten