24 uur lesmarathon ten voordele van vzw LEEF!

• 22 maart 2024
  • 5de en het 6de jaar

De leerlingen die zich engageerden voor de 24u lesmarathon kozen dit schooljaar om geld in te zamelen voor vzw LEEF! Deze vzw bestaat uit een fantastisch team van onder andere vroedvrouwen, gynaecologen en artsen die de handen in elkaar hebben geslagen om de schrijnende toestand van de materniteit in Guelackh (Senegal) te verbeteren. Dit jaar […]

Deze vzw bestaat uit een fantastisch team van onder andere vroedvrouwen, gynaecologen en artsen die de handen in elkaar hebben geslagen om de schrijnende toestand van de materniteit in Guelackh (Senegal) te verbeteren. Dit jaar gingen ze zelfs een stapje verder, ze renoveerden de kleuterklas om zo de onderwijskansen van de kinderen te vergroten.

Ben je benieuwd naar hun verhaal? Je kan er alles over lezen op hun website: OverLeven | My Site 2 (overlevensenegal.be)

24 uur lang bleven zij wakker en volgenden zij les, workshops over uiteenlopende onderwerpen, zochten zij naar de rechtvaardige rechters, speelden zij een quiz en in de ochtend kwamen de vrijwilligers van vzw LEEF! langs voor een stellingspel.