5de jaar

Berichten

Het 5dejaar in Vlaamse velden

Het 5dejaar ontdekte de gruwel van de eerste wereldoorlog.

14 april 2023

Takeaway ontbijt 5 februari

Bestel nu je ontbijt!

16 januari 2023

Sporten is gezond

De jaarlijkse sportdag is steeds een dag om naar uit te kijken.

13 september 2022

24u lesmarathon

De leerlingen van de 3e graad volgden vrijwillig 24u lang lessen, workshops en activiteiten in een ware lesmarathon. De opbrengst, een mooie 2490 euro, schonken ze aan Kom op Tegen Kanker.

6 mei 2022

Ieper & de Westhoek

Onze 5e jaars gingen op uitstap naar Ieper en de Westhoek in het kader van de lessen geschiedenis. ‘Den Grooten Oorlog’ vond plaats tussen 1914 en 1918 en werd ook uitgevochten in ons eigen land. Een oorlog die je blijft zien in het landschap van de Westhoek met duizenden graven in de meer dan honderd begraafplaatsen.

YOUCA Action Day

Voor YOUCA Action Day staken 103 leerlingen van onze school de handen uit de mouwen.

22 oktober 2021

Sportdag

De eerste week op college Hagelstein werd sportief afgesloten voor al onze leerlingen. Het zonnetje was er ook bij en iedereen heeft zich goed uitgeleefd!

4 september 2021

Daan Vandenberghe 5LWW wint Ken-je-klassiekenquiz Vlaanderen en Nederland

Proficiat aan Daan, die alle andere kandidaten in de wedstrijd voor Latijn en Grieks overtrof!

19 juni 2021

Zeg het hen zelf!

Oskar Bonte en Nicolas Lenz uit 5LWI legden politici hun ideeën voor over maatschappelijke thema’s.

1 juni 2021

Sportdag 5de jaar

Onze vijfdejaars gingen op sportdag naar de Nekker!

31 mei 2021
Bekijk oudere berichten